Infrastruktura sołecka na plus 2024
1 grudnia, 2023
Zarząd Województwa Łódzkiego po raz kolejny ogłosił nabór wniosków do programu „Infrastruktura sołecka na plus”. Zgłoszenie do naboru, w imieniu swojego sołectwa może złożyć każdy Sołtys z terenu województwa łódzkiego. Wnioskowana kwota pomocy finansowej może stanowić do 100% inwestycji, ale nie może być wyższa niż 100 000,00 zł.
Zgłoszenie odpowiadające wymaganiom określonym w Regulaminie powinno dotyczyć projektów, których realizacja przewidziana jest do 31 grudnia 2024 roku.
Zgłoszenia należy dokonać na druku, zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu i złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego lub przesłać za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi pocztowe na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, do dnia 20 grudnia 2023 roku (decyduje data stempla pocztowego).
Załączniki do pobrania:
Regulamin (plik do pobrania)
Zgłoszenie Sołtysa (druk do pobrania)
Oświadczenie sołtysa (druk do pobrania)
Klauzula RODO (plik)